Wednesday, October 23, 2013

Krabi vs Korea




KRABI, THAILAND?
Sawadikkappp...
uikkss...Korea pun blom sampai lagi ni nak pegi Krabi pulak?
hehehe..Alhamdulillah..inilah namanya rezeki
saya pun tak sangka..
Insyaallah.. lusa saya dan mr suami akan berangkat ke Krabi
cuti cuti cinta mood..euuww...hihihihi
Kami akan berada disana selama 3 hari 2 malam je
cukuplah tu kan..hehe
lagipun saya ni bukannya seorang penggemar tegar aktiviti pantai pun
saya cuma suka termenung je kat tepi pantai tu..hehe

Yang sebenarnya
saya tidak sabar untuk ke Korea bulan Disember ni
tidak sabar untuk menikmati winter sonata disana..menyemai cinta dan kasih  ngan mr suami..chewah..
tidak sabar untuk berguling guling dia atas salji ( macamlah saya ni tahan sejuk..huhuhu..semput weh)
PALING PENTING..
siapa tahu..mungkin saya dapat berjumpa ngan So Ji Sub nanti..hohohoho..ini adalah mamat korea yg pertama yang berjaya mencurik hati saya ini..hik hik hik..mr suami sila jangan jeles ye..
berangan tak hengat saya ni khennnnn...hohoho

ok..pepehal pun kita pegi satu satu ye..hehehe
Krabi..mu tunggu aku datang ye..