Wednesday, January 19, 2011

Ada Aku Kesah??

kisah berlaku di salah sebuah outlet secret recipe kegemaranku..



sebelah meja aku ada aweks yg tak berapa cun sedang menghirup kuah tomyam dengan rakusnya..hehehe



depan meja aku pulak ada mamat yang pernah jadi kareographer sehati berdansa..aku x ingat nama tapi muka dia memang aku cam..

dan dia pon sedang asik menikmati hidangan sambil membaca akhbar kosmo..



dan..untuk aku sendiri memang sedang rakus mencekik menu kegemaran aku..



tanpa sengaja aku tersendawa dengan agak kuat hinggakan aweks yg tak berapa cun sebelah meja ku itu menjeling tajam sambil mulutnya mencebik..huh..



hek elehhhhh..mangkuk tingkat betollah dia nih.....sendawa pon nak jeling-jeling sampai cenggitu??ada aku kesah??mamat kareographer tu pon wat derk je..



kang aku kentut kang baru tau muka ko...hahahahahaha..bukan tak biasa melepaskan 'bom' secara senyap-senyap di tempat awam..muahahahahaha..( ketawa keji seorang pekentut )

adios..muahh...

3 comments:

  1. eleh..awek cun tu macam la dia dok pernoh sendawa kuat kat rumoh..jangan2 sendawa sapa nok runtuh bumbung rumoh kot..hehe

    ReplyDelete
  2. hik..hik..hik..bkn awek cun..'awek tak berapa cun'..hahaha
    betul tu mimi..akak rasa pon camtu..

    ReplyDelete
  3. mkn kat kedai boleh la nk kontrol sendawa..klau kat rumah,mana ada kontrol2 lg dah..hehe..saya pun sendawa kuat gak kak..mana boleh sendawa sempit2 nanti senang dpt pnyakit..hehe

    ReplyDelete