Thursday, November 4, 2010

Apa Kejadahnya..

Apa kejadahnya nama pokok ini..

adakah nama pokok ini sememangnya begitu ataupon nama pokok ini telah diubahsuai oleh 'perogol bersiri' alam cyber??

aku rasa cam tak logik je kalo nama pokok ni sememangnya begini..

ataupon sememangnya hanya aku yang tak pernah tahu bahawasanya memang ada nama pokok yang sedemikian rope..

uihh..memalukan kaum Hawa jerk..huhuhu..

sapelah yang bangang bin bahlol yang tergamak mengurniakan nama sebegitu kepada pokok yang tidak berdosa itew huhuhu..

dan..

kalo betullah nama pokok ini sudah diubahsuai oleh 'perogol bersiri' alam cyber ini...

aku harap engkorang insap-insaplah ye..

bawak-bawakla bertobat..

pintu taubat masih terbuka uols..

nak-nak di malam jumaat yg mulia ini..

banyakkan beramal ibadat..jgn asik nak '*penuhkan kambing' satu kapal jer..

* psst..tak paham sila angkat tangan ek..hehehe

dan..kalo tak mau insap jugak..

please go to hell!!!!

huk..huk..huk...

3 comments:

  1. biar betul...ada rupenya nama cam ni..huhuh..

    ReplyDelete
  2. memang ada jenis pkok tu kak..saya biasa jumpa dlm hutan pasal dulu selalu buat aktiviti naik gunung je..

    ReplyDelete