Tuesday, November 2, 2010

aku dah jumpa..

aaahah.......



aku dah jumpa..aku dah jumpa



jumpa apa??



hehehe..



aku dah jumpa satu lagi jenis kopi kegemaran aku..



hahahahaha...



sedap kopi ni..kalo pepagi pekena 1 mug kat opis memang nikmat tak terperi...dijamin memang takkan mengantuk uols..



tapi..aku pelik la pulak selama ni aku duk g shopping kat giant ke tesco ke jusco ke tak penah lak aku terpandang kopi ni..baru keluor ropenya perisa nih..



ni pon aku terpandang kat kedai runcit kt umah aku yg slalu aku pau palstic bag tu hehehe..



nampak cam menarik je trus aku rembat..



nasib baik sedap...mr suami pon tak komplen bila aku bagi dia minum..Ok lah tu kan..sebab kalo x kena selera dia sah-sah dah kena reject macam kopi super power yg tak berapa nak power tu..hik..hik...

bukan aku nak kutukla kan..

kat pasaran skang ni berlambak kopi 3 in 1, 5 in 1 la..macam-macamla in itu in ini..tapi bukan semua tu menepati citarasa aku dan mr suami..hehehe..byk songehla pulak kan..kan..

tapi kan..yg sebetulnya..

buat penggemar kopi tegar spt aku nih..

apa-apa kopi pon sedap..termasuklah kopi yg diusahakan oleh dato' razali aman dari kg tanah lot, dungun nun..hehehe


so...selamat minum kopi ye.....



3 comments:

  1. knape ek aku x suka mnum kopi,tea,milo....ermmmm pelik aku...hehehe

    ReplyDelete
  2. moleklah tu..jimmaattttt...minum air sejuk je..hik..hik..

    ReplyDelete
  3. memang selalu minum air sejuk je kak..hehe..buat air pun utk cik abg ngan budok2 je bowok gi skoloh..

    ReplyDelete