Monday, October 18, 2010

'Nasi Lemak Perisa Almari'

pagi tadi aku g keje cam biasa..

mcm biasa jugak...hari isnin keadaan kesibukan memang agak terlampau...

macam-macam nak kena settle..

ditambah lagi dengan kehadiran pegawai audit yg dah seminggu berkampung kat ofis aku nih..

bertambah-tambahlah lagi kekalutan yang sediada..

tapi..

pepehal pon sebelum aku mengabdikan diri dgn kerja-kerja yg tak penah habis nih baik aku bersarapan dulu..

berbekalkan satu mug kopi panas yg kaw buatan sendiri dan nasi lemak yang aku beli dari kedai mamak belakang opis aku nih...aku pon mula mencekik..

tapi...

apakah perasaan anda..

bile rasa nasi lemak yang dimakan itu sebijik cam rasa almari..a.k.a ubat lipas..

cehh..

hampeh tul..

dengan hati yg hiba aku hanya mampu memandang sayu nasi lemak itu yang selamat mendapat tempat pertama didalam bakol sampah..

sekian adanya..

No comments:

Post a Comment