Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

Selamat Hari Raya Aidilfitri aku ucapkan kepada semua..

Maaf zahir Batin ye..

tahun ni turn raya kat kampung mr suami...

hehehe..sebenornya semenjak dari awal kahwin dulu memang setiap tahun raya pertama tu kat umah dia..huhuhu..ye lah..kan ke aku ni ..anak yatim piatu..uwwaaaaaa..

sebab tu lah asik dia je konker...tiap-tiap tahun first raya mesti kat kg dia..KG BUKIT DIMAN..

raya ke 2 barulah kami pegi beraya kat umah adik beradik aku laks kat Dungun...disamping melawat pusara ayahbondaku yg tercinta...

dlm 2-3 hari lepas tu baru kembali balik ke kg dia..hmm..bile dpt peluang aku raya sakanlah hehehe..

tahun ni kami amik cuti dalam seminggu lebih jugaklah..nak raya puas-puas..

selamat hari raya ye...

selamat makan sepuas-puasnya ketupat rendang semua tu..

adios,amigos,roger & out!!

No comments:

Post a Comment