Monday, August 30, 2010

Kalut..

aduh...agak lamanya ye menyepi..

hehe..perasaang sunnguh..

sebenornya takde idea walopon byk criter yg boleh aku kongsikan kat sini..

sepanjang bulan ramadhan yg mulia ini...rutin hidup aku agak kekalutan sedikit..

mana nak study utk exam lagi, mana nak wat assignment lagi..

mana nak settle keje yg berlambak kat opis tu lagi..

mana nak mengadap bos-bosku yg terchenta di opis tu lagi..huhuhu..

tambah-tambah lak di bulan puasa begini ..isk..rasa cam tak cukup napas je nak wat itu-ini..

memang tak cukup masa...

every weekend ada exam..

pasai apalah depa ni wat exam time-time bulan pose ni ye..memang potong mood betol lah..

pas tu skang ni nak sudahkan assignment lak..ada dua lak tu..isk..haru betul..

dan yg sadisnya..sampai ke hari ini aku tak berkesempatan nak g shopping utk hari raya.

kesian mr suami..hehehe..tak beli agi baju raya dia..

hmm..baju raya aku??

utk raya tahun ni memang aku tak sempat nak wat baju raya..

so..pakai ajelah baju raya tahun lepas dan baju-baju lain yg berlambak dalam lemari aku tu..huhuhu...

opss..mr suami dah sound tu..

jangan lelama duk berblogging..huhuhu..siapkan dulu tugasan tu ye...

huk..huk..huk...

adios,amigos, roger & out!!

*..nak masak apalah utk sahur nanti ye......

No comments:

Post a Comment