Tuesday, August 3, 2010

Banci Oh Banci

petang semalam ..aku balik keje agak awal

dalam pukul 7.00 ptg dah sampai umah.

sebelum tu aku g kedai runcit dulu beli lauk nak masak mlm tu..

sampai je umah aku terus je menyinsing lengan terus je masak..

senang sikit..malam ni boleh makan awal sikit kan..

senyumlah nih mr suami..hehehe..

tgh duk syok-syok masak..tetiba terdengar org bagi salam..

aku pegi ke ruang depan ..

ada 2 orang aweks yg pakai tag Pegawai Banci duk tercegat dpn pintu umah aku..

" Bik ..tuan rumah ada????

haah???

haish...ada ka patut??

kecik besau je aku nampak budak berdua ketul tuh...

agaknya diaorang perasaan muka aku yang bengkerk trus depa tu tukar ayat..

"ooo..akak tuan umah ye..

" iye..kenapa nih...nak wat bancian ker..

" ye la kak..dah byk kali kitaorang dtg tapi akak takde kat umah..bla..bla..bla..bla........

dah abis soal siasat sebelum blah sempat lagi diaorang 'mengerjakan' c Puteh..

tapi yang aku sedeh ni..sampai ati depa tu sume ingat aku bibik kan??

huhuhu....sedeh sungguh.....

No comments:

Post a Comment