Friday, July 30, 2010

Jiwa Kacau...

Boringnya idup dalam keboringan nih...

uh..uh..uh..

camane tuh??

semenjak dua menjak ni jiwa aku kacau jer...

tak tahulah kenape......

cam ada yg tak kena je...

ntahlah....malas nak pikir...

apa yg pasti...hehehe...

esok ari sabtu..hari terapi minda & jiwa bagi aku ni..huah..huah..

aku dah plan ngan mr suami nak g tengok criter 'inception'..

tak berkesempatan lagi nak tgk ni..

bile nak tgk panggung asik penuh je pas tu kenalah aku asik tgk criter lain je...

so selamat bergumbira buat aku esok...

adios, amigos, roger & out!!

No comments:

Post a Comment