Friday, July 23, 2010

ish..ish..kaki katak??..



assalamualaikum....

malam tadi aku dengor berita dlm buletin utama.



ada criter pasal customer ni wat aduan terjumpa kaki katak dlm mee yg dia order..



erk...gulp....



kaki katak??ish...kembang tul tekak aku nih..



dan...the best part ialah..



restoran tempat kaki katak tu ditemui ialah rangkaian kopitiam kegemaran aku...

bezanya tempat tragedi kaki katak tu ditemui di outlet Klang..



dan port kegemaran aku kat One Utama ataupon Subang Perdana...

alahai...mr suami dah keluarkan 'fatwa' yg dia tak mo masuk situ lagi..



dia juga dah warning kat aku....



huhuhu...babai...my special peberet..

'ipoh chicken hor fun'..

aku memang addicted dgn mende nih..tak tahulah kenape ye..sekali seminggu mesti pekena..kalo hari-hari pon takpe...

huhuhuhu...tak mo tulis banyak-banyak..



hati tengah sedeh ni..................



ini adalah menu kegemaran aku...tersangat-sangatlah menggemarinya..memang takkan order menu yg lain setiap kali lepak kat sini..........


No comments:

Post a Comment