Wednesday, June 23, 2010

sepi....

rumah aku sekarang kembali sunyi....

semua bebudak dah balik kg...

so..tinggallah aku ngan mr suami je...

bertemankan 'anak-anak belaan' ku itew...

rutin harian dah back to normal..

aku akui walopon penat melayan karenah bebudak nih tapi aku tak dpt nafikan kehadiran mereka menceriakan hidup aku.....

mlm sebelum balik tu aku bawak depa ni sume g i-city shah alam.

gumbira betol mereka...aku pon suke gaks sebab 1st time pegi situ..

dan nampaknya aku yg terlebih jakun dari anak-anak buah aku tu..hehehe...

gambo?sorry dah byk kali aku try upload tapi asyik bengong je..

coverage broadband slow giler mlm nih...

apapon...sedih jugak aku time diaorang nak balik kg hari sabtu bebaru nih..

aku & mr suami antor kat hentian bas shah alam..

bas pulak lewat tibe..dari 9.30 dah jadi 10.30 pagi plaks..

berjanggut gaklah menunggu pagi tu..dahlah pagi tu aku kena g registration kat UM..

kelam kabut jadinya..nasib baik semua sempat..

tapi yg sadisnya..dlm pkl 1 tghari anak buah aku call bagitau bas yg mereka naiki tadi rosak kat Bentong...

alahai kesiannya mereka..serba salah aku jadinya..

dlm pukul 5 ptg baru siap bas dibaiki..

just imagine..camanelah bebudak tu kat sana..

mesti lapar & penat giler..

nasib baik sempat sarapan dan aku dah bekalkan makanan utk mereka makan dlm bas tu...

itulah..dalam banyak-banyak kenangan manis dtg bercuti ke umah aku..

agaknya tulah kenangan pahit & masam utk dikenang oleh bebudak tuh..

okey..harapnya time cuti sekolah yg akan dtg nanti tak serik lagi dtg sini ye..wahai anak-anak buah kesayanganku....

adios....



No comments:

Post a Comment