Friday, June 11, 2010

Cuti Sekolah Datang Lagi...

Assalamualaikum dan salam hari Jumaat...

cuti sekolah datang lagi....


macam biasa...rumah sunyi ku ini akan dipenuhi dengan gelak tawa anak-anak buah yg dtg dari kg...baik dari sebelah aku mahupon dari sebelah mr suami..

untuk cuti sekolah pertengahan tahun ni nampaknya hanya anak-anak buah aku seramai 10 orang yg sudi dtg mengunjungi kami di Denai Alam nih...diaorang sampai ngan kakak aku ptg sabtu tu....

apalagi..rumah aku yg dulunya sunyi sepi...riuh rendah jadinya....sampaikan 'anak-anak belaan' aku asik lari ketakutan....dalam 2-3 hari jugaklah puteh,jibam & meelo berada dlm keadaan trauma....asik lari dan menyorok dari dikerjakan oleh anak buah aku tu...sampai makan minum pon tak menentu..alahai kesian 'anak-anak mama' ye..huhuhu...


nampaknya dlm masa 2 minggu nih memang umah aku akan gegak gempita sentiasa la ler ye......


ada saja benda yg diaorang ni nak buat.tido pon sampai jauh malam....suke bebenor datang Denai Alam nih ye..hehehe...aku kan sorang makcik kejam yg baik hati..muahahahaha!!!!!


okeylah..besok nak bwk depa ni g tgk wayang....tak tau lagi nak tgk citer apa.....


mestilah citer yg sesuai utk budak-budak je la kan???takkan nak tgk love story kot..huhuhu......

pas tu ari ahad ni aku plan nak wat BBQ laks....sajelah kan nak entertain bebudak nih.....

okey..adios, amigos..roger & out.....

si kecik ni lah yg suke 'mengerjakan' c puteh, jibam & meelo......

No comments:

Post a Comment