Monday, June 14, 2010

Bila World Cup Datang Lagi....

huhuhu...world cup datang lagi....



jadual perlawanan pon awal-awal lagi mr suami dah tampal kat white board......



time-time cengginilah aku rasa cam 'terabai' sesangat...



mr suami mesti duk berkampung depan TV je kejenya...remote tu dia yang punya kuasa..jgn harap aku buleh pegang...huhuhu siap sorok lagi tuh takut aku tukar channel...



sebelah mata pon dia tak pandang aku dah...huhuhu sedehnya....



aku pon membawa diri bertemankan puteh,jibam & meelo.. mengurungkan diri dlm bilik kat tkt atas jer...nasib baik bebudak nih ada lagi kat umah aku nih..so takdelah boring sangat..

anak-anak buah aku pon layan je lah tgk TV yg takde channel astro,mana yg minat bola doh awal-awal lagi join mr suami kat bawah..aku laks berinternet..berpesbuk..berblogging segala...tak lupe juga menelaah...hehehe aku kan dah bergelar student balik skang ni..huhuhu...



tapi kan..mr suami ni...dlm duk tak pandang aku sebelah mata ni...dia ada satu pantang...



pantang nampak aku turun tingkat bawah...



mulalah trus tunjuk isyarat nak itu ini...amikkan airlah..amikkan biskut lah....amikkan macam-macam lagi lah yg sewaktu dgnnya...huhuhu...semuanya nak sampai ke lutut time tu gaks...



inilah nasib seorang isteri yang terabai & diabaikan di musim world cup nih...huhuhuhu...



utk makluman..mr suami nih...jgnkan world cup, EPL season pon dia layan kemain sampai TV tu pulak yg 'tengok' dia.......mr suami ni memang peminat fanatik bola tapi disaat genting nak gol pon dia buleh terlelap gaks......bleh camtu??...huhuhu



so...buat mr suami..selamat menonton bola ye...



kenang daku dalam doamu....huhuhuhu....



adios, amigos, roger & out!!!







No comments:

Post a Comment