Saturday, June 12, 2010

BBQ NITE...

malam ni aku wat BBQ utk anak-anak buah aku ni....ingatkan nak wat ari ahad tapi...pikir punya pikir wat trus je lah ari ni....

ptg tadi balik je dr tgk wayang kat One Utama trus g beli bahan-bahan utk BBQ...

aku just beli sotong,udang,sosej,bebola & daging burger....

ringkas je......wat banyak-banyak pon kang tak abis membazir jerk....

mr suami mintak gorengkan meehun utk dia...

hehehe..biasalah dia tu..mana kenyang kalo just nak ratah-ratah lauk jerk...

lepas je maghrib kami dah start membakar....

bahan-bahan tu dari ptg lagi aku dah siap-siap perapkan....

settle membakar....meehun pun dah siap...apalagi

mencekik la pulakkkk.....

suka hati aku tgk anak-anak buah aku ni gumbira menikmati BBQ tu.....

LICIN......BAGUSSS...takde pembaziran...

adios,amigos,roger & out!!




No comments:

Post a Comment