Sunday, May 9, 2010

Happy Birthday To Me!!!







happy birthday to me..happy birthday to me....





hehehe...today is my birthday ok....


alhamdulillah...syukur pada Allah S.W.T...aku masih lagi dapat menghirup udara segar kurniaanMu..ya Allah..pada hari ini 9 may 2010...


hari ni genap umur aku 35 tahun...


huhuhu...dah tua kan?


aku harap hidup aku selepas ini makin ceria,dimurahkan rezeki,dilapangkan kehidupan dan yang penting dikurniakan jua permata hati anugerah Ilahi...aminnnnn...


aku dah 2 hari berada di bumi Cameron Highlands ni...


mr suami saja bawak aku ke sini...nak sambut besday aku kat tempat sejuk plaks...


sesekali apalah salahnya kan..hehehe..TQVM bang...thn depan bawak kat tempat best yg lain plak k..hehehehe...( melampau ler tuh )


oklah...sempena hari lahir aku merangkap hari ibu pada hari ini..aku juga nak mengucapkan selamat hari ibu kepada semua ibu-ibu diluar sana...


kalaulah arwah ibu ku & ibu mertuaku masih ada...pasti juga ucapan ini akan aku tujukan pada mereka...


moga ibu & ibu mertuaku...DAMAI...diSana....bersama golongan orang-orang yg diredhai Allah....aminnnnn...





sekian, terima kasih...





adios, amigos, roger & out!!

No comments:

Post a Comment