Tuesday, April 20, 2010

ish..ish..giliran aku lak yang demam...

salam utk semua...






rasa cam dah lama jerk tak menjenguk blog aku ni weh...






( hek eleh baru je 2 hari.....perasanglah tuh..pulokk.....)






dulu mr suami yang demam.dah OK dah. sekarang ni time makcik lak yang demam...huhuhu..tak larat tul rasenya..






kepale sakit, tekak sakit...hidung tersumbat..sume benda yg aku buat rasanya cam serba tak kena....






tak selesa sesangat ni weii...






last friday & semalam aku MC...tak g opis...mintak mahap ye boss-boss yg tersayang...bukan aku sengaja..aku memang x sihat sesangat...






ari ni aku dah balik tercongok kat opis ni ha...






huhuhu...fenin..fenin..ngan keje yang berlambak/menimbun kat atas meja aku ni.....






dan....






aku lagi fenin bile tetiba jerk monitor computer aku ni rosak dan terpaksa digantikan sementara waktu dgn monitor yg besau gabak jaman jepun ni...huhuhu..






makin berair-airlah mata aku bile menatap screen monitor yg uzur ni... *kelabu-kelale... ntah hapa-hapa ntah...






tulun..tulun...




dan..... kepala aku ni makin berdenyut-denyut jadinya.....



bile memandang akan keadaan meja kerja aku yg boleh diibaratkan bagai diserang geroda....




Tarraaaaa...Italicdgn penuh rasa 'bangga'nya aku pamerkan kat sini akan kebersepahannya meja kerja aku ni....penuh berserabut...seserabutnya hati & pikiran aku pada tika & saat ini...cehhh..

sekian, trima kasih kerana engkorang sudi baca entry merapu aku ni..aikk..ada ke orang baca blog aku ni??huhuhuhu....perasang sensorang lak aku ni weh..

* kelabu-kelale : bahasa terengganu utk kata ganda bagi sebutan kelabu.

No comments:

Post a Comment