Sunday, April 25, 2010

'ngebok' aka 'dok'tong'....

hmm...dlm sehari dua ni memang takde cerita menarik yg nak aku kongsikan disini..

otak pon beku je nak mengarang dan membuat karangan...hehehe..

hari minggu ni aku lalui cam biasa...

anak buah aku yg belajar kat UPSI ada datang umah aku..

hehehe...maka berlakulah 'kerahan tenaga' aka 'buruh paksa'..hik..hik..

sebelum tu masa hari sabtu tu aku bawak dia g jenjalan.makan-makan,tgk wayang, shopping....hehehe... lihatlah perilaku seorang makcik yg ada udang disebalik mee...

ptg tadi...lepas lunch kat vichudda DU, aku & mr suami antor dia kat Putra Kelana Jaya.

hmm pas tu?perut pon dah kenyang..ingatkan nak trus balik Denai Alam tapi tetiba lak mr suami ajak g tgk wayang...

so..untuk kesekian kalinya aku pon pegilah sekali lagi kat one utama tuh...

kami tgk criter "The Losers"...nasib baik criter dia best gilerrr...

kira tak rugilah aku tengok....kalo engkorang x g tgk lagi criter ni baik korang pegi.memang best citer dia....

oklah...makcik dah penat...sehari suntuk g jenjalan cari pasal aka 'ngebok' aka 'dok'tong' ......nak tido plaks..

sekian, trima kasih...

nota : 'ngebok' : bahasa terengganu yg membawa maksud :keluar berjalan-jalan/bersiar-siar...

No comments:

Post a Comment