Wednesday, March 10, 2010

Pagi Yang Gelap Kini Sudah Cerah...



hmm pukul 7.30 pagi aku dah tercongok kat ofis ni lepas hantar Ella ke sekolah tadi.hmm..nak buat apa ek..mata pon rasa cam ngantuk jer..apalagi update status kat FB ler...hehehe..kegilaan ramai sekarang ni menatang nih..dulu aku muncungkan diri je ngan menatang ni..sekarang ni siang malam duk mengadap mende ni jerk sampai Mr Suami pon dah tak kuasa nak larang..hahahaha..jangan marah ek bang..kang kena jual..seingat aku berFB ni dah jadi hobi aku dan Mr Suami semenjak 3-4 bulan lepas.kiranya agak ketinggalan dari orang lain kan..hehehe..OKlah tu drp tak tahu apa-apa kan..kan..ish..ish..rasa cam lapar lak.nak brekpes dulu lah..

No comments:

Post a Comment