Tuesday, March 9, 2010

Aku, Keterujaan & Meggi??

begitulah boleh dikatakan sekarang ni.hehehe..1st time ada blog sendiri.ingatkan susah nak buat

ropenyer senang bebenor.siang malam aku duk tgk ofismate aku duk membloggingkan

diri.berminat jugak tapi tak tau nak wat camane..nak tanya nampak cam bizi je semua.tak

naklah dikatakan sebagai pengacau lak kan..hehehe..sudahnya aku godek-godek sendirilah

laptop aku ni kat umah.kalo kat ofis tu cam semput c kitlah nak mengodek.bizi lah katakan ( ye

ke? )..so..tarraaaaa...ni blog aku yg tak seberapa nih..1 malam ni je 2 entry tu..hehe..excited la

katakan.eh..tetiba je rasa cam nak makan meggi lak..hmm stop dulu.nak tanya Mr Suami..dia

nak join mkn meggi tak..hehehe..x best makan sensorang..tata..esok aku update

lagi..huah..huah..good nite..moga aku mimpikan yang indah-indah semua...

No comments:

Post a Comment